Het leveren van Medewerkers Met de Kracht van het Intranet

Iedere medewerker heeft toegang tot het intranet op hun Office 365. Het biedt hen de mogelijkheid om te communiceren en gemakkelijk samen te werken, door middel van video-conferencing. Echter, sommige medewerkers geen toegang tot het intranet, terwijl anderen de interface kunt zien, maar kan geen verbinding maken. Om dit probleem aan te pakken, heeft Microsoft twee opties.

Office 365 Intranet

De eerste optie is voor het bedrijf om de online software om verbinding met het intranet te installeren. Deze software biedt de gebruiker een interactieve ervaring op het intranet. De gebruiker kan ook gebruik maken van de remote desktop-functie om verbinding te maken met zijn of haar collega's, met behulp van een netwerkverbinding.

De andere optie is om de Remote Desktop Services applicatie voor gebruikers die geen toegang hebben tot het intranet hebben installeren. Hiermee kunnen medewerkers eenvoudig verbinding maken met hun collega's zonder enig probleem. De applicatie stelt gebruikers in staat om meerdere sessies te openen en data te versturen en te ontvangen en te controleren het aantal deelnemers die zijn toegestaan ​​om de sessie te sluiten.

Met het oog op het intranet van de Remote Desktop te bekijken, gebruikers moeten worden met behulp van Windows 7 of Vista. De software moet worden geïnstalleerd om hun besturingssysteem voordat ze het kunnen gebruiken. U moet de Software Assurance te voeren op uw Office 365, om te garanderen dat het correct wordt geïnstalleerd.

Er zijn twee manieren om verbinding te maken met het intranet: via Windows Task View of Internet Explorer. Gebruikers kunnen hun browser te openen om het nieuwe venster dat verschijnt en typ een nieuwe naam. Het moet overeenkomen met de naam in hun certificaat van oprichting, of uw website-adres.

U krijgt toegang tot het intranet worden automatisch weergegeven in uw browser. Gebruikers zullen in staat zijn om alle van de websites die ze toegang via het intranet te zien. Zij zullen ook in staat om te communiceren met de documenten in het intranet. De intranet pagina's kunnen worden gedeeld via e-mail en verzonden naar iedereen.

Werknemers die geen toegang tot het intranet hebben, kunnen nog steeds productief. Ze kunnen ook werken aan taken in de browser.

Wanneer medewerkers start een nieuwe intranet sessie, zullen ze allemaal van de websites zien dat ze toegang hebben. Het is ook mogelijk om te bekijken wat elke sessie over gaat. Werknemers kunnen ook de instellingen die op elke pagina beschikbaar zijn.

Een online intranet management tool kan helpen medewerkers zien of hun instellingen worden gesynchroniseerd met het intranet en alle pagina's die ze toegang via het intranet. Zo kan er geen wachtwoord worden ingesteld op één pagina, maar deze is ingesteld op een andere pagina.

Als uw bedrijf brengt wijzigingen aan in het intranet instellingen, kunt u ook een script gebruiken om de instellingen te synchroniseren. U kunt een script gebruiken om de instellingen te converteren naar het URL-indeling. Alle wijzigingen die zijn aangebracht in de instellingen kan gemakkelijk worden gezien, en kan worden doorverwezen naar een pagina die is geconfigureerd.

Tijd voor een beetje rond te shoppen? Nu kunt u uw intranet bekijken en verkennen van de functies die uw medewerkers toegang hebben.