Shift Management in Retail Winkels

Als je in de detailhandel geweest voor je hele leven, dan begrijp je de uitdagingen. Je bent omgegaan met de magere tijden, en de harde concurrentie. Als een zaak van de feiten, de meeste van ons hebben waarschijnlijk ondervonden enige vorm van moeilijkheid in een of andere vorm in onze tijd werkzaam in de detailhandel.

Kleinhandel

Een van de meest voorkomende problemen die u kunt vinden dat je te maken met werkt samen met vermoeide werknemers. Als u al het runnen van een winkel voor een paar jaar, dit probleem is niet nieuw. Maar naarmate de jaren verstrijken, zullen meer werknemers in te nemen op de verschillende verantwoordelijkheden, en een van de belangrijkste is de verschuiving management.

Shift management is een zeer complex begrip. Het gaat om het instellen van schema's die daadwerkelijk zijn flexibeler dan de in het verleden schema. Het vereist een goede timing. Het vereist mensen die geduldig zijn en in staat om de nodige aanpassingen aan het werk verschuivingen in een redelijk en productieve manier.

Soms is de toestand van uw bedrijf kan meer dan alleen over de financiën zijn. Sommige dingen kunnen meer psychologische, zoals hoe je winkel wordt gerund en bemand zijn. Dit is vooral het geval als u de exploitatie van een winkel voor vele jaren. Uiteindelijk zal je nodig hebt om de dynamiek van uw bedrijf te veranderen, en dat betekent dat het geven van sommige werknemers posities zijn ze minder geschikt voor.

Bijvoorbeeld, als u de exploitatie van een winkel voor een paar jaar, en je hebt een lijnmanager die weinig tot geen ervaring in de detailhandel, dan kan de leidinggevende verantwoordelijk voor customer service, winkels inrichten, en ervoor te zorgen dat iedereen heeft wat ze nodig hebben. Misschien hebben ze hebben ook een aantal productie verantwoordelijkheden. Nu, betekent dat zinvol? Laten we eens kijken bij de meer gekwalificeerde medewerkers.

Soms moet je iemand die net klaar is met een full-time baan als een van de part-time posities die beschikbaar zijn in uw winkel te zetten. In feite zijn er vele redenen dat u kunt ervoor kiezen om dit te doen. U kunt hen helpen om financieel stabiel, zodat ze op extra verantwoordelijkheid kan nemen. U kunt ook om ze eruit te komen van de leidinggevende positie en in een positie die meer geschikt is voor hun vaardigheden.

Soms moet je om de verkoop mensen in te huren. In de meeste winkels vindt u een verkoper die is opgeleid om te helpen de klanten zich comfortabel voelen wanneer ze er zijn. Wanneer u een onervaren verkoop persoon in een positie als deze, kan het de indruk te creëren om de klant dat uw winkel is niet goed genoeg om kwaliteit van de dienstverlening, en ze kunnen weg helemaal blijven van uw winkel.

Belangrijker nog, wanneer u besluit om de dynamiek van uw winkel te veranderen, de mensen die zijn belast met de verschuivingen nodig hebben om de beste gekwalificeerd voor de positie. U kunt elke werknemer niet kwalijk nemen als ze niet over de vereiste vaardigheden. Zolang zij voldoende gekwalificeerd zijn, kunt u de instelling aan te passen dat er geen spanningen op de medewerkers.